ШКОЛА В ЦИФРОВОМУ СВІТІ





Студія 3: Вчителі математичної освітньої галузі

          Ефективність навчання залежить не тільки від знань вчителя, але й від його вміння взаємодіяти з учнями, застосовувати сучасні методики та технології, створювати сприятливе навчальне середовище. Під час роботи студії представлятимемо різноманітні стратегії, спрямовані на підвищення зацікавленості учнів до математики та розвиток їхньої пізнавальної активності, проаналізуємо сучасні тенденції в галузі математичної освіти.

 

Спікери:

 

Грабован_Ольга_grabovan_2_4img_1645-removebg-preview

 

Координатор математичної  освітньої галузі НУШ: Ольга Грабован, методист науково-методичної лабораторії природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти, викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», тренер НУШ математичної освітньої галузі

Тема 1. Корисні поради для вчителів на початок навчального року

 

Практичні рекомендації для вчителів, які допоможуть їм створити сприятливе навчальне середовище, мотивувати учнів до навчання та ефективно організувати свій робочий час.
     

 

Наталія Заноза 

учитель математики Красносільський ліцей Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, тренер математичної освітньої галузі

 

Тема 2. Методичні поради з викладання математики: огляд і аналіз.

Викладання математики є одним з найважливіших аспектів загальної освіти. Ефективність навчання математики безпосередньо залежить від застосування вчителем сучасних методик і прийомів.

 

     
 

Наталія Цісар  

директор Дальницького ліцею Дальницької сільської ради, експерт із сертифікації вчителів початкових класів та математики, вчителька математики, тренер математичної освітньої галузі

 

Тема 3. Система оцінювання відповідно до оновлених державних стандартів.

Оновлені державні стандарти освіти вимагають переосмислення традиційних підходів до оцінювання навчальних досягнень учнів. Аналіз нових вимог до системи оцінювання, які випливають з модернізації освітнього процесу.

 

     

1 20200305_145723_1-removebg-preview

 

Олена Максименко 

вчитель математики Балтського ліцею №3 Балтської міської ради Одеської області, тренер математичної освітньої галузі

 

Тема 4. Сучасні підходи та інновації під час взаємодії з учнями.

Сучасне суспільство диктує нові вимоги до освітнього процесу. Ефективність навчання залежить не тільки від знань вчителя, але й від його вміння взаємодіяти з учнями, створюючи сприятливе навчальне середовище.