Стратегії викладання технологій у 2024-2025 н/р. Досвід викладання вчителів-пілотників викладання у 7-му класі, дослідницька діяльність вчителів та учнів, міждисциплінарний підхід та роль штучного інтелекту в освітньому процесі - ось ключові питання, відповіді на які ми знаходитимемо разом. Особливості конкурсу «Вчитель року-2025» - можливість професійного зростання та визнання майстерності кожного вчителя технологій. Пропонуємо долучитися до ознайомлення та занурення у проблематику викладання в умовах кризи та проявів професійної індивідуальності кожного з вас, спрямовуючи кожен крок до забезпечення якості технологічної освіти.
Спікери:
| | Координатор технологічної освітньої галузі НУШ: Регіна Нікітенко, методист науково-методичної лабораторії природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти,старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», методист вищої категорії, тренер НУШ технологічної освітньої галузі |
| | |
| | Ольга Бухтій, учитель технологій Нерубайського академічного ліцею № 1 Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області, Заслужений учитель України, заступник голови журі всеукраїнського конкурсу вчитель року, тренер НУШ технологічної освітньої галузі |
| | |
| | Наталя Осіченко, заступник директора, учитель технологій, креслення та інформатики Таїровського ліцею Таїровської селищної ради Одеського району, тренер НУШ технологічної освітньої галузі |
| | |
| | Ірина Калініченко, учитель технологій Таїровського ліцею Таїровської селищної ради ради Одеського району |
| | |
| | Ольга Чумаченко, учитель технологій Ларжанського ліцею Сафьянівської сільскої ради Ізмаїльського району Одеської області |
| | |
| | Тетяна Муравльова, учитель технологій Старонекрасівського ЗЗСО Сафьянівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області |